Klubbtävling!

Idag var det Tävling på Klubben! jag startade Tess i 80,90 dvs LD,LC
det var vår debut i LC då vi inte har hoppat ngn bana på den höjden!

80cm: 4fel en rivning,, vet ej riktigt vrf men det var ett bakbens fel tror hon glömde det ena benet xD
90cm: 0+0 SEGER!! super glad över min älskade ponny!  det var en riktig omh med högfart och snäva svängar! hihi! de andra bara .. fan va snabbt det gick xD hihi!

Tess hoppade super hela dagen och stälde upp i alla lägen! imorgon ska vi till åsbo men då är det Dressyr och jag hoppas att hon har energi kvar :P vi ska köra vid halv 1 så det är ganska lugnt på morgonen så hon slipper knoppar inatt iaf! har första start 14:52 (LA:P1) sen är nästa runt 16 (LA:1). 

här kommer en film från dagens LC! kommentera gjärna vad ni tycker! 

 

Kommentarer
Postat av: Sandra Johansson

Såg ju jätte bra ut! Grattis till vinsten! =) Lycka till imorgon, håller tummarna för att du får ett kval till!

2010-06-05 @ 20:29:53
URL: http://teamjohansson.blogg.se/
Postat av: Sandra Z

Vad roligt att se Tessan så glad! Jätte grattis :) :), ni verkar ha blivit ett bra team nu =).

Pussa och krama om Tessan från mig!

Håller tummarna för imorgon!!

2010-06-05 @ 22:26:44
Postat av: evelina Wahlström

SV. tack tack ..det ska jag :):)

2010-06-05 @ 22:31:36
URL: http://evelinawahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0