Måndag!

idag är första riktiga dagen på sommarlovet :)
Blev en liten tur på banan med tess och det gick väldigt bra!.. en otrolig känsla att rida henne! helt galet fin!

sen stod jag och mös med min fina häst som står i sin lilla hage :( usch!

annars har det inte hänt så mycket.. det har inte kommit ngt direkt sommar väder så man njuter inte direkt av sommaren :/ men det kommer väll.. hoppas jag!

bjuder på lite bilder :P

Mina betyg :P hihi! inte världens bästa men MVG:na i ridning (både i 1,an och 2,an) känns bra!
och VG i Engelska B satt fint! :)
Dock IG i Traktor.. men det ändras när jag skrivit provet xD



Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- en glimt av mitt hästliv :D

lycka till med traktor provet :) är det provet till traktorkörkortet?

2010-06-14 @ 20:02:34
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/
Postat av: Sätilaryttaren Emma- en glimt av mitt hästliv :D

sv; det är inte så svårt har du ju Tk så är det jätte lätt =) Gjorde det för ett tag sedan och klarade efter 2a försökte x)

2010-06-15 @ 10:33:21
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0