Onsdag!

sitter här med den bärbara datorn och tittar på Beverly Hills 90210 samtidigt! :D
ska snart gå ut och fixa stallet och sen ska vi till Gärds då jag rida igeon programen inför helgen, och ikv blir det att åka till älleköpinge och titta på hoppträningarna för Chanette Bellander.. tyvärr kan jag inte vara med men man lär ju sig av att titta också + att jag får se de som brukar rida innan mig också :)

annars har jag inte gjort mkt idag vi var en sväng i tomellila och b.la köpte vi en håruppsättning till dressyren min börjar bli utsliten och jag vill ju ha en lika dan igen! igår köpte vi ett pannband till Tess allt ska invigas på lördag och jag hoppas att det för tur med sig! jag vill ha procenten på min sida!!

nu ska jag titta klart på Beverly Hills och sen ska jag gå ut! 
xo Evelina!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0