Tävlingsdag #2

Idag var det Regionalt och Nationellt i Sösdala..!

började med Nationell LA:2 känndes bra fick 65,12% :) vilket jag är glad över då det är Nationellt! blev 3,a med 2 plac lite surt men någon ska ju komma precis utanför!.. hmm!

45min senare 
Regional LA:P1 och hon känndes lite trött men det kan ju bero på att hon inte fick så mkt vila mellan starterna och hon gick ju igår också.. men ritten känndes bättre än igår hade inga stora missar iaf.. men hade 61,32% så det är ju tur att man kvalade igår xD  

nu ska hon får en ganska lugn vecka men på söndag blir det dagstorp men hoppning så vi får ha lite extra roligt :P blir LD;LC 80,90cm vi får väll se hur det går..! jag är nöjd bara vi kommer över första :)
nästa dressyrtävling blir i mitten på juli.. Nationellt kommer nog starta båda FEI programen.. (lagtävlan och mästerskaps) ska bli kul och se hur långt man räcker xD


Kommentarer
Postat av: Sandra Z

GRATTIS till ert andra kval igår!! Bra jobbat och kämpat idag också :) Pussa och krama om Tessan från mig :)

2010-06-20 @ 14:39:21
Postat av: evelina Wahlström

Tack :D.. det ska jag :)

2010-06-20 @ 17:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0