24 mars 2010

Vaknade med huvudvärk p,g,a att man var hos tandläkaren i Måndags och de spände lite :( så nu sittar man här med huvudvärk.

tyävrr hann jag inte uppdatera igår men här komemr det :P
Skolan började med Natrurvetenskap i dubbellektion sen hade vi Ridning på Eftermiddagen :)
denna gången skulle vi rida för Sandra Rupar! det gick sjukt bra och jag red Amanda då de "hopphästar" jag egentligen ville ha skulle gå ngt med 3orna.. så jag valde lille Amanda ist :)
vi red över bommar och stod i fältsist HELA lektionen.. kändes bra och jag har faktiskt inte ngn träningsvärk!
Sandras lektion var väldigt lik Jennifers så man är ju "van" vid att det är mycket arbete och man ska hålla igång och inte dra ut på tiden... vilket jag gillar för allt ska hända direkt och inte slöa runt!
Vi ska rida nästa vecka också då ska vi Hoppa!!.. känns riktigt bra inför det och jag hoppas mest på att få rätt på avstånd m,m och att jag inte fixar för mkt innan utan kan ta det lugnt och låta hindret komma till mig. Några höjder blir det nog inte men det är ju inte så viktigt.

På kvällen hade vi möte på skolan med Föräldrarna :/ först kort informatin från rektorn och sen skulle vi prata med olika lärare. gick bra och fick bra kommentarer från samtliga lärare :)
Pratade även en snabbis med Anna Ruus (Matte B) då jag ska kompletare Nationella för att kunna få mitt G (bommade ju nationella) men pluggar jag lite själv och sen skulle jag träffa henne nästa vecka så kommer det nog gå :)

Nu ska jag snart rida Tess och i Em ska vi till Hovslagaren med Madenta!
xo Evelina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0