Flyinge - Bruksprov

dagen började med dubbla tillat Naturvetenskap A.. lagom drygt men man måste ju :P
kl 12 gick bussen mot Flyinge både 2or och några 3or åkte. vi skulle se hoppningen för 4- och 5åriga hinstarna
och vi hade såklart en uppgift att genomföra när vi satt och tittade... inget "slappande" här inte.. men man blir mer uppmärksam på de olika hästarna och det är faktiskt ganska kul! fick se många fian hingstar och måste faktiskt erkänna att man blir ju lite sugen på att avla.. men nej! Madenta ska tävla först :P
vår uppgift var att analysera 2st ur respektive årklass.. vi skulle även bedöma ryttaren vilket ger en själv en bättre synn på hur det ska se ut :P då alla hästarna är unga och det är duktiga ryttare!
och det är speciellt kul för mig då jag gärna hade velat vara visningsryttare själv då jag är intresserad av unghästarna :) och målet är ju att gå unghästutbildningen på antingen Flyinge eller Strömsholm!


Denna skönhet fastnade jag verkligen för.. dock inte så fin i hoppningen men det var ju en gångartshäst!
hade Madenta gått i avel hade jag velat ha denna fining! Vad tycker ni?!... fin eller?!

Maserati (SWB)
e. Metall 1070

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0