Frågestund!! + Artikel!

då jag har lite idétorka så erbjuder jag här en FRÅGESTUND!! fråga vad ni vill och jag kommer svara här i ett nytt inlägg :)




Satt och tittade lite på hippsons hemsida och hittade en artikel om Niklas Arvidsson nu inför SM starten. 
 det stod att han hade "problem" med att hitta rätt bett på Miss jacson. hon är väldigt het och svårriden, och i scandinavium så i prinsip skenade hon runt banorna vilket bidrog till rivningar.
 jag vet att hon är sjukt svår då jag har praktiserat hos niklas och fick b.la rida just den hästen Miss jacson och det var ingen dans på rosor direkt men sen när man såg att niklas kämpade så vet man ju att man inte är helt värdelös utan det är hästen som är svår. men när hon har lugnat sig så är hon hur trevlig som helst! :)
här är en länk till artiklen http://hd.se/sport/2010/03/13/niklas-pa-jakt-efter-ratt-bett/ men det är inte Miss Jacson på bilden
här är en bild på fina Jacson :)


Kommentarer
Postat av: Cilla

Jag har en fråga :)

Vad är det för "fel" på Madenta? Har själv gått på önnestad för ett par årsedan då Madenta av 1-2 åring, och hon hade beskymmer med benen om jag inte minns fel och blev skodd med specialskor redan som 1 åring. Och vad jag vet så var hon väldigt billig när du köpte henne jämfört med andra likvärdiga hästar så jag antar att det är någon defekt som hon kommer ha resten av livet. Därimot blev jag aldrig klok på vad det var för beskymmer hon hade?

2010-03-15 @ 23:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0