Misstag?!

Jag kommer eventuellt genomföra mitt största misstag på evigheter!.. men så får det bli.
jag pratar om Min praktik! jag skulle få komma till Patrik Kittel i 4 veckor!! men nu blir det inte så..
det är jag själv som bestämt detta. Då jag kännner att jag måste satsa på livet efter skolan
och det är förhoppningsvis innom försäljning/utbildnings branchen och då ska jag försöka hitta ett sånt stall till min praktik.
inget lätt val men så får det bli!
visst är min största dröm att få ha en egen karrär på topp och ha flott stall med fina hästar... men nu lever jag inte i den drömmen och får som många andra leva med en dröm!

för det är ju trots allt 4veckor och att lägga dem på ngt som mna egentligen "bara" kan drömma om känns lite onödigt då jag inte vill jobba som ngn stallskötare utan som hästutbildare. visst kommer man få börja som stallflicka men förhoppningsvis får man tjänst någon gång i framtiden.. och ingen vet ju hur min framtid ser ut!
vet inte om detta är rätt beslut men det känns så iaf!

 

Kommentarer
Postat av: S O F I A -satsar till 100!

Jättefin blogg :O ;)

Jag skulle dock valt att vara hos Patrik ;)



Läs om olika ridövningar och tips, få massor av update med roliga / fina bilder och filmer, tälingar och mycket mer på en fullspäckad hästblogg ;D



http://sofiaelinab.blogg.se



Att titta skadar inte ;)

2010-03-02 @ 19:11:58
URL: http://sofiaelinab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0