Onsdag 17 mars!

Jag vet verkligen inte vad jag ska skriva....!

Dagen har varit som de flesta andra, började med Grovfoderproduktion.. skulle kolla torsubstansen i Höselage... ganksa bra att kunna då hästar inte ska ha för blött... men det är viktigare flr korna då de ska äta väldgt mycket och med rätt värden m,m.
Innan lunch hade vi en förelösning om Droger.. den var faktiskt "roligare" änn förväntat.. det var inte som alla andra som bara pratar om hur farligt det är, han satte in det med olika exempel + att han hade humor :P
efter lunch skulle vi ha ridning och Mamma kom med Madenta så jag red henne på lektionen.. vilket gick super bra! bara lite bock och bus ! men det får man ha.
Tess har gått på stubben det blev ganska mycket galopp arbete så hon blev riktigt rund och fin.

btw mamma hittade ett gammalt papper där det stod att igår var det exakt 1årsen Madenta gick igenom besiktningen :D

nu luktar det mat i hela huset.. och jag ska äta! Kyckling står på menyn :D
ha det bra
xo Evelina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0