Snabbis innan jag måste plugga!

som jag skrev i föregående inlägg så vaknade jag med huvudvärk.. men efter att ha ätit Tabletter i massor och varit med Madenta hos hovslagaren så mådde jag bättre

Tess blev riden på Stubben och det gick kanon! riktigt rund och fin och lyssnade på minimala singnaler,,, behövde nästan bara tänka det! det är helt underbart att uppleva den känslan!
Precis innan jag red iväg med tess så träffade jag Ilona och hon frågade om jag kunde rida Bacardi då hennes med ryttare var sjuk.. och självklart ställer man upp!
lille Bacardi gick även han en sväng på Stubben och han skötte sig kanon, det blev en del galopparbete och jag fortsatte min träning på att stå så stilla som möjligt i fältsits.. dels för att förbättre min sits/balans och för att Bacari är ung och inte har så mycket ryggmuskler och då ska man inte sitta ner så mkt. 
Ilona vär jätte nöjd med hur jag red honom. så jag ska fortsätta med det 2ggr/veckan.. iaf ett tag sen får vi se hur det kommer fortsätta men jag rider gjärna honom :)

nu ska jag äta och sen blir det PLUGG! har 2st arbeten som SKA vara klara efter morgondagens lektioner... och jag ligger lite back! opps! .. jaja det får jag ta igen nu.
xo Evelina! 

Lille Bacardi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0