Söndag!

När man vaknade imorgse och skulle ta ut hästarna så snöade det!!!  suck! och mellan 09:30-10:30 hann vi få 5cm! men som tur var så töade det bort under dagen!
vid 1 red jag ut på Madenta blev en lung runda på grusvägen som är lagom mjuk i kanterna, blev lite skritt och trav mest för miljöträning. jag känner mig säkrare och säkrare på henne nu,, kan väll bero på att hon har avrit lugn ett tag nu :)
Tess fick vila idag då vi skulle till Älleköpinge och "sälja" tandborstar.. hihi! men nu är det så att vi har fått ett erbjudande att sälja förpakningar och så får föreningen lite extra pengar,, vilket alltid är bra!

imorgon börjar skolan och allt blir osm vanligt igen.. en del pluggande, har ett prov denna veckan i samhällskunskap A
imorgon blir även min Lillebror Linus 9år! oj vad tiden går ska ringa honom imorgon och gratulera men träffar ju honom på tisdag :)  

nu ska jag titta vidare på Wallander och sen blir det duschen när nyheterna är och sen ser man slutet!
ibland är det bra med nyheterna i långfilmer.

xo Evelina!

P.S tänkte bara säga att Niklas Arvidsson blev 2.a på SM idag med Miss Jacson. alltid trevligt när det är folkt  man känner och hästar man ridit som presterar bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0