23 maj 2010

imorgon går vi in i den sista veckan av maj månad! var f*n har denna tiden tagit vägen.. snart är vi inne i Juni och då är det inte långt kvar innan lovet kommer och sen rullar sommaren på :)

idag har vi varit hos mormor i skurup firat min morbror och "morfar"  alltid trevligt i deras sällskap :)

när vi kom hem så blev det lite sommar fotografering :) tanken var att ta det på ett rapsfält men då vi inte har ngt i närheten så fick det bli i trädgården.. som är väldigt vildvuxen då det inte är vi som klipper utan ägaren till huset.. men maskinen har gått sönder.. men det gör inte så mkt vi har buskar runt så ingen ser xD
jag tog på min min gamla avslutningklänning från 9,an.. men tyävrr så är den för stor! :( det är vlidigt synn då jag verkligen gillar den men så är det, folk säger att jan har blivit smalare.. vet inte?! men tydligen

här kommer lite bilder på oss idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0