Fredag

ingen skola för mig idag.. kände inte för att åka 1timme buss dit och sen sitta och titta på film i 1 timme och åka 1timme buss hem.. så jag stannade hemma.

igår hade vi fotografering på skolan.. det gick väldigt bra! Paco var super duktig som alltid han är en super duktig och välutbildad fälttävlans häst (gick på gärds för ngn vecka sen med Mathilda Berg) så jag kände mig säker då jag vet det och Sandra sa att Paco har nästan aldrig stannat på ett hinder i terrängen.. så det vara "bara" att stå i fältsist och styra xD.. bus enkel häst, men han är ju van vid att gå på skolans bana så han tittar inte äns på de hindren och tar inte i när han ska över. 
det blev ett antal hopp över den "stora" stocken ligger väll på 80-90cm elr ngt   
här är stocken dock mernick på bilden..


Hanna hoppade Adilaide över en mur det gick väldans bra! hanna fick rida mer än mig då adilaide är lite mer tittig och hade inte hoppat muren så mkt innan.. men hanna skötta det bra såklart!
tror att det blev finfina bilder!
Martina red Rubino i parken.. ngn skänkelvikning tyvärr såg jag inte detta men det såg säkert väldigt bra ut :)

hoppas att det blir en trevlig tidning den kommer ut någon dång i höst!... :P  

ikv är det dressyrträning med tess och innan dess så ska jag rida Madenta.. men för tillfället regnar det så jag väntar!
xo Evelina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0