Gekås Ullared!

Idag åkte vi en tripp till Gekås i Ullared! tror nog att alla har varit där.. om inte åk! de har allt och lågra bra priser har de också :)


iaf det blev en shopping runda med mamma, mormor & kjell (sponsorerna) hihi! tackar!
blev lite smått och gott lite kläder men mest vardags saker och även en del från hästavdelningen typ vitaminer putsmedel osv.. det som finns hemma men här är det mkt billigare!

när vi kom hem efter denna långa dag så red jag Tess på banan vilket gick super!! åhh vad jag älskar den ponnyn <3 det blir ju tävling på lördag igen :) måste passa på när formen är på topp! men sen är det inte så många tävlingar.. vet inte vrf och vi kör inte till världens ende för att tävla så det blir lite tajt nu men sen blir det lugnare en period.. så hon överlever!

imorgon är det skola igen och det kommer väll rulla på som vanligt antar jag. förhoppningsvis får vi reda på resultaten från nationella.. men man ska inte hoppas för mkt. :P

nu ska jag nog skriva lite på mina arbeten som ligger efter opps!
ha det bra
xo Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0