Fredag

Körlektion nr 2 är avklarad! och vi överlevde :) var lite nervös pga vädret men det var uppehåll iaf,
körde från bilskolan idag, sen körde vi på lite mindre vägar och körde en längre runda så det blev mer sträckörning, b,la ute på "landet" runt viby,, helt snötäckta vägar, det gick bra och min körlärare Jonas är nöjd, och vi konstaterade att "jag är inte tappad bakom vagnen som liten" :P jag kommer nog få mitt körkort iaf :P

Madenta har ridits i snön på åker och hon gillade det och var duktig :):)

<3<3 Älskade häst <3<3


Sen har jag hämtat ut en ny hjälm :D då min gamla hade börjat rosta så beslöt GPA att de skulle ge mig en ny,, men tyvärr så fanns det inte flev av den "modellen" (euro) så fick en svart tone in tone (helt svar även gallret)

sen åkte vi till Älleköpinge och tittade på träningarna,, och fick även mitt USB minne med massor av bilder från b,la havet med hästarna och allsv.. dessa tagna av Amanda! :)

Finaste ponnyn <3


Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare! Ta chansen att vinna en reflexgrimma

låter som om det gick bra på körlektionen :)

2010-11-27 @ 10:55:49
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Åh, vad fin den sista bilden är. :)

2010-11-28 @ 15:42:02
URL: http://mikaelahilbertsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0