inlägg nr2!

Tänkte lägga upp ett litet inlägg till.. :P
Träningen gick lite si och så.. vi hittade lite svag heter på lille madenta.. så kan jag väll lätt förklara det :P men man måste ju hitta dem för att kunna jobba med dem!
Tess gick väldigt bra!!! Fina ponny :)

Tänkte lägga upp lite "outfits" bilder dock på häst då jag brukar störa mig på allas klädoutfits på sig själva :P så det är säkert många som kommer störa sig på mig nu.. med det kan jag leva med!!

Gårdagens Outfit:
Träns: Kiffer, (
egentligen Tess träns men Pannbandet på Madentas är för litet och orkade inte byta när detta passar :P)
Tyglar: Jacson läder med "knoppar",
Pannband: Hööks "swarowski"
 


Sadel: Tekna
Sirgbyglar: Ledade (gamla modellen) från EKO :P
Stigläder: Tekna
Sadelgjord: Tekna
Schabrak: Brunt m begie kant, Horze
Täcke: Lamicell


Bättre än så här blir det inte tillvardags :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0