Körskolan!

Då har man kört sin första körlektion, kl 11:10 var jag på Nya trafikskolan i Kristianstad.
Det gick bra, började lite på en "körplan" sen körde vi några små rundor på väg. sen körde jag tillbaka till bilskolan. min lärare Jonas var nöjd och jag är inte helt värdelös iaf :P
övade Dragläge, start,stopp och växling. nu är dte bara att fortsätta öva så en vacker dag så har väll även jag körkort!!

Snart ska jag ut i stallet och rida lille Tess :) blir nog banan idag så jag kan jobba igenom henne lite :)
Sen kl 6 är det dressyrträning med Madenta :D
imorgon vet jag inte riktigt vad som händer.. bestämms ikv.. mer info kommer!!
Men en sak vet jag iaf! det är att ja gska med de bästa flickorna till Åhus Bowling :) "måste ju öva inför onsdag då vi ska spöa Fredrik (vår mentor) i Bowling då vi har friluftsdag"

nu får ni ha det super.. blir kanske en uppdatering ikv eller imorgon fm.. men annars så blir det nog något innan bowlingen iaf :D
xo Evelina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0