Lördag!

Visade Tess för en kund i stormen fy f*n av det blåste men Tess brydde sig inte det minsta och inte heller när bonden körde förbi med sitt släp men kossor,
De har varit här en gång innan och de verkar gilla henne :D
Nu hoppas jag verkligen att de vill ha henne då tjejen rider henne riktigt bra och hon har 3år kvar på ponny och sen har hon en lilla syster också.. perfekt!! men man vet aldrig och man ska ju inte hoppas på för mkt innan man vet,!

Madenta fick vila idag då de har blåst full storm hela dagen :/

halv 6 så hämtade paulina mig då vi skulle till åhus och Bowla och äta. vi hämtade upp hanna sen styrde vi mot åhus! Det blev kinamat! gott! sen blev det Bowling! dock så märkte jag att jag är totalt värdelös på att Bowla
:( aja.. trevligt hade vi iaf!

Imorgon ska man hem till farmor & farfar och äta mat! det är ju fars dag imorgon, pappa och resten av familjen skulle dit så jag hänger på :) sen skulle de vidare till maries föräldrar,, man kanske följer med dit en sväng, kan ju inte skada och träffa de också :)

nu ska jag snart sova! blir väll att titta lite på TV först :P
XO Evelina!


Kommentarer
Postat av: Louise -

sv;

1000-tack :) Ja, det kan vara svårt det där. Inget man skall haka upp sig på, ibland blir det inte som man tänkt sig helt enkelt !

2010-11-14 @ 12:06:00
URL: http://formone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0