Söndag!

Helgen har varit lugnt och skönt, :) dock har v fått mer snö :/ det är både bra och dåligt, det bli ju lite ljusare och hästarna blir ju piggare men, det är ju tråkigt med snö ändå.. det blir halt och blött och jobbigt :P
men hellre snö en gegga!!

idag skulle vi egentligen tränat inför Lucia /julavslutning på klubben men pga snön så komemr det inte bli ngt, det finns inte så mkt parkerings plats så vi får ställa in,, aja vi kommer ha det någon annan gång ist :P
då jag matade hästarna som vanligt kl1 så kunde jag inte rida föränn 14:30 men då började dressyr finalen ifrån stockholm och det ville jag ju se :D det slutade 16:00 så jag fick rida efter det.

Madenta på åkern bakom oss, i mörkret och i snön!! bra träning :) då hon måste lyfta på benen och håller man henne i en lågform och uppe med ryggen så blir det fina muskler av det :) hon kommer vara super fin till våren :):) men imorgon ska hon ta det lite lugnt vill u inte överanstränga henne.

Tess fick också gå lite i snön :):) ut och galoppera hon gillade det :):)
MP3n på högsta volym,, mkt kläder och en pigg ponny fullt ös i snön :D underbart!!

Bild från härom dagen lite hög nacke men annars fin <3

Kommentarer
Postat av: Brusella

Tävling - Vinn en Ralph Lauren pikétröja ! :D http://brusella.blogg.se/2010/november/jultavling.html#comment

2010-11-28 @ 21:39:48
URL: http://brusella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0