Tävling!!

Idag var det årets sista Tävling! det var Gärds Rf som fick stå för den :)
Det var även Madentas första "riktiga" dressyrtävling,, för iår! Hon var iaf super duktig :D

LC:2- Känndes bra på framridningen och blev lite soänd på banan men inget som ställde till några problem, lite hög nacke här och var,, men hon gjorde vad jag bad henne om och det var ju målet iaf :)
Vi fick hela 64,64%!!! och att tillägga var detta av Mollis (hon brukar vara ganska petig,, vilket kan vara bra ibland) Jag blev ärligt talad förvånad,, jag hade trott på 60-62%. Detta räckte till en 4,de plats!! med 5plac så vi  fick vår första placering :D
Det var 19 startande så en 4,de plats känns väldigt bra :D

LB:1 hon var väldigt fin på framridningen men ngt trött,, och inne på banan fick hon för sig att kortsidan vid domaren var super läskig.. spände sig och gick emot,, sen fick hon ngt ryck till men egentligen inte så mkt mer..
vi kom runt utan större missar och Pia Sohl gav oss 60.69% :) vi blev iaf godkända :D

jag är väldigt nöjd med min pärla!! nu får hon en liten vila från större ansträngningar så hon kan känna att det är kul att jobba. och till nästa år ska vi var i form igen :) då med nya mål och drömmar :D

Film från LC:2 kommer!!

 

Kommentarer
Postat av: Sandra Johansson

Vad roligt! Grattis :)

2010-11-21 @ 22:09:25
URL: http://teamjohansson.blogg.se/
Postat av: matilda

Grattis!

Såg jättefint ut, du har verkligen en fin häst!

Såg att din häst reagerade vid högtalarna i LBn, dom hade ganska hög volym på musiken och så va de Lady Gaga,haha bra dressyr musik!;)

2010-11-21 @ 22:13:42
URL: http://matildalancing.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0