Tisdag!

skolan gick mkt bra. Hoppkursen gick väldigt bra, hade "Gunnar" vi red för den "nye" läraren Ida-Marie.. hmm ingen kommentar kan väll skylla på att hon är ny och hon känner inte oss. aja!
Vi hade markarbete, började med en linje på 27m tror jag :P först skulle vi galoppera och göra av avsaktning i mitten och igång i galoppigen innan nästa bom. sen galopperade vi igenom den,, sen skulle vi länga och korta galoppsprången detta hade "gunnar" inte svårt för iaf!!.. fick in 12st små språng och 6st STORA!! :) duktig häst :)
sen red vi serpentin över 3st hinder på medelinjen.. film kommer! även det gjorde han bra dokc var jag lite för "baktung" ville hålla emot så han vill ge sig iväg efter och sen gnällde hon lite på mina händer när jag tog de ledande tygeltagen (jag vinklade handen lite fel)

Mina fina hästar har ridits och mkt fina var de :)
vi har hämtat hö så imorgon skall den tömmas!! 40st småbalar.. kunde gjort det ikv men nä.. det blev inte så :P

här kommer lite bilder på min fina Madenta.. mamma fottade när vi red i "mörkret" lampor på banan men blixten på kameran är inte så bra där av kvalitén


Dålig bild,, men typ så här vill jag att de ska gå när man skrittar av och travar av!



Min bebis!! börjar bli riktigt fin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0