Vinter!

ja det är allt vinter nu.. imorse var det glashalt på vägen så åkte inte till första lektionen,, men åkte till Hoppningen på em, det var lite skillnad på vägen från kl7 till 12.
Hoppningen gick bra jag hade "lille" Rubino (1,75cm hög och väldigt grov) jag är ganska liten på honom.. men som ida-maria sa.. man måste kunna rida alla hästar, stora som små.
hoppningen gick bra och jag kunde faktiskt rida ihop honom bra så sprången blev fina :)
Mamma filmade lite så nu har vi nog lite till projektet :) + i kanten!!

hmm.. liten ryttare eller stor häst?!


Hemma hade jag ridit Madenta i kylan!! det blev inget långt pass.. och jag konstaterade att jag måste ha ett par nya termoridbyxor.. jag kom ju inte ens upp på min häst med dem på!! men jag tycker egentligen inte om att rida i dem då de är allt för klumpigt och när Madenta hoppar och busar så är man inte så smidig.. så jag funderar skarp på att införskaffa ett par långa chaps i läder! mer super stöd och är 100% vind täta och vatten täta!!
perfekt till vintern :D men de är f*n inte billigt.. men man fyller ju snart år och sen är det ju jul också.. önskelista?!


Kommentarer
Postat av: mollie och linn

fråga gärna något i våran frågestund, och få en länk! :)

2010-12-01 @ 17:25:53
URL: http://varanriddagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0