Dressyrallsvenskan Div 2 omg 1

Idag var det allsvenskan div 2 omg 1 den gick i Kristianstad! jag red Backaholms pom-pom iår igen :D

Förklassen: 63% det blev stressigt innan pga strykningar osv så det blev inte så bra då pom-pom inte ville lyssna! men men 1p ifrån placering!

Lagklassen: 66.43%! Känndes super missade bara lite i halten och ett takt fel i galoppen annars inga större missar! tror att jag var 3a i hela start fältet :) men det var ju bara en CR så man fick rosett om man var över 58% och plakett om man var över 64%! :)
de andra i laget red också väldigt bra :D
den poängen som jag missade på i förklassen fick vi igen i lagklassen!! då VI VANN!! med 1p mer änn Willands och Flyinge som blev delad 2.a!! snacka om jämt :)

i laget red:
Sofia Härbst-Zaffran 59% tror jag, Jag och Pom-pom 66.43%, Siri på Poppe 62%, Fanny på Just for you 58% och Emilia på Zanny 64%!!
nu ska vi försöka hålla formen och även förbättra den till nästa omgång och då är det även visa häst för hand!! Träna träna!!



Glada i Oktober solen!!


Måste också tillägga att idag är det 1årsen Olliver dog :'(
Älskade ponny kommer alltid att sakna dig.. därför få du också vara med på bild!



Kommentarer
Postat av: Sandra Johansson

Jätte Grattis!

2010-10-17 @ 22:48:55
URL: http://teamjohansson.blogg.se/
Postat av: Malou

Vilken fin kavaj du har! hur är den i storleken?

2010-12-07 @ 00:21:32
Postat av: evelina

tack :) jag köpte den 2007 på den är lite liten nu men annars har den varit bra. Kanske något kort i armarn men bra form annars

2010-12-07 @ 21:35:53
URL: http://evelinawahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0