Onsdag!

dagen började med att Mamma ringde Onoff och efterlyste min Systemkamera som jag beställde för 1månad sen
den hade kommit!! lycka!
mamma körde mig till skolan där jag lämnade lite lönelappar och sen gick man till villan där hanna och Martiina bor.
halv 2 körde vi mot flyinge och efter lite trassel med ett tanklock så kom vi fram där mötte vi Paulina, sen gick vi in och började titta på de fian 5-åringarnas hoppning omg1 efter ett tag så red Anna Hassö och efter det så gick vi för att möta henne, pratade lite och sen körde vi hem. detta var då dagens praktik :P imorgon ska vi dit igen!
för er som vill veta så hade Anna 1riv på näst sista.. det var ett frammåtläge in i kombinationen så hon fick rida frammåt men tyvärr så rev bluppan utsprånget.. sånt händer nu hoppas vi på en felfri ritt imorgon så blir det nog final!

här hemma har jag inte gjort så mkt pillat lite med min kamera!! enda besvikelsen var att väskan man fick med är för liten!!! det stora objektivet får inte plats.. otur!
framöver kommer det bli finfina bilder från tävlingar!! jag låvar :) ska "bara" lära mamma hantera den också :P så man själv får vara med på fina bilder :P

men nu ska jag titta på TV kanal 6 - "När lammen tystnar" :D:D bra bra!!

här är min finfina kamera!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0