Ponnytiden.. Fredriksbergs X #4

Ponny nummer 4 i denna kategorin är Fredriksbergs X f-03 en helt underbar liten ungponny som red under en kortare period.

När vi flyttade till gård sommaren 2008 så bestämde vi oss för att jag kunde har en till ponny! :) vi började leta och i början på oktober så hittade vi X.et :) en urgullig ungponny han hade bara gått lite pay & jump men planen var att jag skulle träna och tävla upp honom och sen sälja.
i början på november debuterade vi i Vinslöv. han skötte sig super många nya intryck för den lille :P
träningarna fortsatte och han blev finare och finare :) Vi startade även en Dressyrtävling red LC:2 på 60%
under vintern fortsatte vi träna och i januari startade vi en Pay & jump 80 & 90cm med 1riv i båda.

mycket länge än så hann vi inte då jag hittade Madenta så bestämde vi oss för att lämna dig men vi hade redan hittat en ny ägare! men tyvärr så gick du inte igenom besiktningen men tror att det var pga lite stelhet då han stod många timmar i transport innan de kollade honom.. men men
idag är han hos en ny duktig tjej som har fortsatt att utbilda honom och jag har fått reda på att han går nu LB hoppning och är Till salu!

vår tid blev inte lång men väldigt härlig :) 8/11-08 - 3/4-09

Tänkte att ni kan få se en film ist för massor av bilder :)


Fick en bild från nuvarande ryttaren för ett tag sen!
saknaden är stor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0