Söndag!

Då börjar den mörka tiden nu :(.. nu har vi vridit tillbaka klockan 1timme vilket innebär att det blir mörkt innan man hinner hem från skolan och ut i stallet :(

kl 10 kom det en tjej och hennes pappa som skulle provrida Tess, det gick bra och hon red Tess bra, men sen vet man ju aldrig vad de tycker. de filmade lite och sen skulle de visa sin tränare och prata och sen ksulle de höra av sig. :) nu hoppas vi på ett bra besked!!

efter att hästarna fått lunch så red jag ut med Madenta! de har hu flyttat på de "läskiga" fåren så jag hade planer på skogen! då där inte finns så många stigar direkt så får hästana lära sig lyfta på benen och det är exakt vad Madenta behöver! hon var jätte duktig och gick snällt hela vägen, tittade bara till på ngr rör :P väl inne i skogen så skötte hon sig super, jag utsatte henne för en del prövningar med klurig terräng då de har plockat bort en del träd så ligger det grenar kvar så de får hon gå över osv.
när vi var på väg tillbaka så såg jag att mamma hade kommit och hon hade kameran med sig :) hon fottade lite och jag hoppade över en liten stock! :) dock glömde jag fixa inställningarna så det blev väldigt suddigt jaja kan ju inte tänka på allt :P

när vi kom tillbaka till stallet så kom jag på att hon måste klippas.. igen! hon var väldigt blöt av det lilla hon gick i skogen.. :( men så har hon ju fått mkt päls igen :/



Älskar denna bilden <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0