Tävling!!

Östra göinge idag med Madenta :) hoppade 1,05m och 1,10m!

1,05m: 8fel, det var 2st rivningar. rev 2an sen låg 3an på en "båge" så det ena bidrig till det andra.. :/ men resten av banan var hon super fin! härlig känsla och inga små extra omtramp.. jag vågade galoppera och inte sitta och hålla i henne :) grattis Evelina!! tog bara några år!! hihi

1,10m: "ute" vi rev lite för mkt så vi blev uteslutna :P men hon är inte tilräckligt kvick i frambenen när hon blir trött så det var därför.. men jag är väldigt nöjd med henne.. detta var sista för iår.. nästa år går hon som Avd A!! ojoj får vara med bland de stora hästarna nu.. min lilla bebis!..

efter fick man fina ord av Sari,, han trodde att med lite mer rutin och lite snabbare framben så blir det riktigt bra :D
alltid kul att höra när "främmande" personer kommer fram till en och säger sånt! han vet ju vad han pratar om iaf

tävlingsdagen var bra dock så måste banperonalen ha ett STORT minus då de inte flyttade undan bommen när jag hade rivit.. jag rev ju nr 2 och sen låg bommen kvar pracis bakom muren som var nr 4! kunde gått riktigt illa men som tur var så landade vi inte på bommen men det var nära... IDIOTER!!! och det var ingen liten rivning så ingen kunde ha missat det ändå!


nu ikv har jag ridit Tess och det gick väldigt bra hon var pigg och glad :) alltid trevligt..
tyvärr så har ju kylan hittat hit usch.. vill inte ha höst och vinter det är så kallt! :(
hmm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0