onsdag!

började dagen med Projekt arbete.. sen klassråd och efter lunch var det hoppkurs :)
idag skulle vi få hoppa lite mer..
så här såg banan ut.
nr1. Räcke, nr2-4. "klockan", nr5. oxer, nr6. bom 


inga jätte svåra saker men det gäller att hitta en bra rytm och hålla den!
alla lykades bra med detta och detta gick ut på att hitta rytmen och balansen och sen kunna rida ordentliga ägar då vi nästa vecka ska hoppa bana.

Jag hade Maraccas och hon hoppade strålande fint! härlig känsla!
dock fick vi ett litet stopp på oxern i banan men jag var inte riktigt på henne och hon vill ju så gärna titta lite innan hon hoppar.. lite mesig är hon ju men sen hoppade hon riktigt fint över :)
ska ha henne igen nästa gång eftersom vi ska hoppa bana så ville line att vi skulle ha samma hästar som vi "känner" nu.

Malin respektiva Julia filmade båda grupperna med min mobil då jag och hanna behöver lite material till vårat projekt.. får se om vi använder ngt men kvalitén blir ju inte så bra i ridhus och med mobil..

Jag och Maraccas.. alltid trevligt med välhoppande hästar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0