Onsdag!

skoldag nr 3 efter praktik och lov!
började med Projektarbete.. jag och hanna ska sammarbeta.. vi ska fixa en skolhästpresentation till skolans nya hemsida. med fina bilder och kanske ngt filmklipp :)
sen hade vi kort mentorstid
och efter lunch så skulle vi ha friluftsdag :/.. svintråkigt.. man delas in i lag och meningen är att man ska lära känna de olika människorna speciellt det nya 1orna.
men efter en halvtimme så skulle vi i 3H gå tillbaka till skolan då vi skulle prova och beställa STUDENTMÖSSOR känns helt sjuk att man är 3.a och det är vår tur att ta studenten,, visst det är ju inte förrän i maj nästa år men man måste ju vara ute i tid då företagen har många att fixa till.
blev en finfin mössa och lite kläder.. man fick ta 3 betala för 2 så det blev 2tröjor och ett par mjukis byxor.. de "vanliga" student kläderna

Sen åkte jag med paulina, hon körde hem mig :) smidigt slippa bussen :):)
mormor och kjell var hos oss.. det fixade mig gaderob som har gått sönder lite.. nu får vi se om den håller annars får man väll hitta på ngt annat.
ikv har jag ridit mina fina hästar :) Madenta fick gå på banan och Tess fick ut och springa på stubben..
tyvärr så har uffe plöjt upp den åkern intill så måste rida en väg bort.. så man får se om madenta kommer ut eller inte.. så se om hon håller sig i skinnet xD känner inte för att flyga av och att hon ska springa en bra bit innan hon är hemma.. det är ju så mkt traktorer osv på vägarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0