Tävling!!

Idag var det Ringsjöorten som gällde..!

LA:P1 61%.. känndes inte bra alls dålig ridning av mig och hon ville inte ställa upp helt enkelt.. men vi är kanske båda lite trötta på pogramet.. men men..!

LA:4 detta programet har vi ju baa ridit en gång innan och det var A-finalen i Dagstorp då red vi på 62% och iddag slog vi till med 66.3%!! och en 2.a plats :D:D fina ponnyn var tillbaka igen :)
det mesta stämde bara små missar men annars super!!

spekulanterna som var här i veckan verkade inte så seriösa då de knappt hälsade.. och de sa inget om de var intresserade eller ej.. så vi tolkar de som ett nej..
så nu ligger en ny annons ute och nu hoppas vi att ngn ringer då jag känner att vi har gjort vårat och hon behöver en ny ryttare att både lära upp och få tävla runt med :) då det inte är så många tävlinagr kvar.. tror det är typ 2dressyr och allsv i hoppning men det är ju inget man har planerat mer än allsv nästa vecka.
men försäljnin går före.. då alla evt hur svårt det är att få sålt nu för tiden och snart äråret slut... usch!!

men jag bjuder på en fin bild dock i svart/vit då jag hade helt fel inställningar och mamma är ju inte så hi tek så hon fixar det xD
men bilden blev bra iaf.. förutom min värdelösa sits.. usch!!!!

Kommentarer
Postat av: Julia

Jättefin blogg!! Följa varandra via bloglovin? :)

2010-09-11 @ 20:52:38
URL: http://eventingbyjulia.blogg.se/
Postat av: matilda

supergrattis!!!

2010-09-11 @ 21:55:43
URL: http://matildalancing.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0