Tordag!

skippade skolan idag..! för jag helt enkelt ville inte!

men efter några timmar av att inte göra något över huvudtaget så gick jag ut till mina underbara hästar!! :D
började med att rida Tess hon var helt underbar som vanligt :D sprang på som tusan men lyssnade bra när vi skulle stanna osv det är ju super viktigt att det fungerar xD och på söndag är det ju hoppning som gäller och komme rman till omhoppning ska det ju gå fort och man ska kunna svänga snäft osv och då måste man ju ha lite kontroll annars måste man kanske rida långa vägar för att man inte kan få ihop hästen..!
men vi ska ju inte ta det på blodigt allvar, vi ska ha kul!

Madenta fick gå en sväng på banan... hon känndes super förutom att hon är lite stark.. där låg några bommar på banan och då blev hon ju ltte gladare och piggare så fick göra mkt övergångar så hon inte skulle ligga på så mkt.. men det gick finfint! ska försöka planera in ngn tävling eller pay & jump till henne så hon får komma ut innan det tråkiga höst vädert börjar på riktigt och sen kommer ju vintern osv och sen är det ju tävlingsuppehåll.

imorgon är man ledig som alltid :) på kvällen är det dressyrträning.. tror att madenta får gå då tess ska få slippa banan helt och bara ha super roligt så hon är taggad till söndag då det är tävling som sagt tyvärr inomhus och det är ju inte så kul men men får gå.. vi har aldrig hoppat inne så vi får väll se hur hon beter sig xD hihi! men det ska ju inte vara några problem.

på lördag vet jag inte vad som sker.. fixa inför tävling skulle jag tro
söndag Tävling!! blir en hel dag då det är allsv och vi har ju lag men tror att vi är 9st startande och 8st får vara med i laget så man får ju se om man kommer med.. det är ju förklassen som avgör.

Madenta fick vara med på Bild idag!! :D

Kommentarer
Postat av: ankihh

Hitta den gömda fjärilen i ngt av mina blogginlägg i min bloggtävling, läs mera på min blogg eller bara klicka på länken under:

http://ankihhc.blogg.se/2010/september/bloggtavling-for-er-lasare.html



MVH AnkihhC

2010-09-17 @ 20:57:25
URL: http://ankihhc.blogg.se/
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =)

vilken fin bild :)

2010-09-18 @ 09:14:04
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0