Torsdag!

skippade skolan idag.. usch gud så får man ju inte göra xD men eftersom Kajsa inte skulle inte vara på skolan så eftermiddags lektionen var typ inställd så vi hade bara 1 timmes Historia på morgonen och sen vet man ju värdelösa bussarna är så för att slippa sitta på buss längre än man var i skolan så stannade jag hemma.

idag har jag ridit båda mina skönheter :) båda fick gå på hackamore idag.. tycker att alla hästar ska gå och rida på det, mina skötte sig super!!!
Tess fick gå ut och galoppera på stubben.. det gick fort :) hon kändes helt sjukt underbar och jag lät henne springa utan krav! imorgon är det träning och på lördag är det Tävling!
Madenta fick gå på banan hon känndes också bra och sået har iaf läkt men hon går gå på hackamor ett tag till iaf och massor av salva!!! tycker så synd om henne.. men så blir det om man tuggar sönder bettet och inte stänger munen när jag tar ett ledande tygeltag eftersom hon inte ville släppa igenom igår..!
men nog om det och gjort är gjort och nu ska vi undvika det i fortsättningen och jag kommer inte rida mina hästar på sånt bett igen.

nu tittar man på Idol!!!! uttagningarna är såklart roligast då alla värdelösa jäklar är med och skämmer bort sig haha!!

Kommentarer
Postat av: Sandra Johansson

Sv: Lite rubbat faktiskt. Haha :)

Men det var nog tur jag slutade med dressyr för jag hade då bannemej inte lyckats. Du är ju grym! =) Se bara vad du lyckats med de senaste åren:)

2010-09-10 @ 21:33:38
URL: http://teamjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0