Måndag!

Sista lediga dagen,, imorgon börjar skolan, men det ska nästan bli skönt komma igång igen och inte bara sitta och slöa :P

idag red jag Madenta på förmiddagen,, i värmen! men vi måste vänja oss då det kommer bli en varm sommar och tävlingarna är mitt på dagen när det är som varmast! och man ska ju kunna prestera i alla väder :P 
hon var fin idag iaf nu framöver måste jag trimma mkt galopp då det är hennes svaghet,, denna stora och långa kropp ska komma ihop och jobbas igenom!! ingen lätt lek men det blir ju så bra och trevligt när allt stämmer :D

på torsdag åker och kolla tänderna på Madenta,, det görs på Bollerup. blir nog att raspa lite och sen får jag rida på hackamore någon dag,, sen är allt som vanligt igen!

i helgen är det valborg,, jag har inget bestämt men det blir nog en vanlig hemma kväll :P firar inte direkt valborg :)

nästa vecka blir det Tävling,, denna gången ska vi till Knislinge = Östra Göinge. Dressyr LB:1,LA:1
det är en del man känner som ska dit :).. Louise ska dit med sin fina Fred, Katarina ( min tränare ) ska också dit med en häst som hon fött upp men sen sålt,, men hon ska rida den ett tag nu.  sen ska Ellen dit med sina 2 fina Twiggy och Baresco,, alltid trevligt att åka på samma tävlingar :)

BILDBRIST!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0