oj va tiden går!!!!

helt sjukt.. jag hinner inte med!! och här blir det inte mycket gjort som ni märker,, ber om ursäkt för detta!!

kommande vecka är det iaf Påsklov!! mitt sista lov! helt sjukt att ngt som har varit en självklarhet i ca 12år tar nu slut... om några veckor är det slut på alla lov, då börjar arbetslivet :P

aja det är några veckor kvar!!
innan studenten ska vi hinna med att avsluta alla kurser, jag ska få Tappsko kompetens och 1.a hjälpen kurs,, så man kan få sitt hästskötarexamen diplom!
vi ska ha Dressyrexamen,, och jag har bestämt mig för att rida Cassy! då kan jag jämföra med förra gången och förbättra det. + att jag och Cassy kommer bra överens och då blir allt mkt roligare :)
sen ska vi hinna med ett besök på Liseberg också :D blir veckan innan studentveckan :)
Sen själva studentveckan inleds med Bal!.. och ja! jag kommer att infinna mig där :P en gång i livet måste man ju klä upp sig :)

just nu funderar jag på var jag ska hitta min student klänning!, jag är ju ingen typ som anväder klänning så ofta,,, (typ aldrig) men jag ska nog hitta ngt fint :P

Imorgon skulle jag egentligen varit hos Carina Brink men fick ett sms av hennes hästskötare att hon låg på sjukhuset,,, med 4 brutna revben och en punkterad lunga!! Krya på dig Carina!!
så imorgon ska jag fixa lite här hemma,,,

i veckan ska jag in till stan och fixa balklänningen, och även fundera ut vad jag önskar mig i student present.

på fredag är det Tävling :D Debut!! som jag har längtat,, rida LC:2 är ju inte det roligaste jag vet :P
nu är det LB:1 & LA:1 som gäller,,, visst inget säget at tdet kommer gå bra men jag vill inte rida LC längre.. man måste ju komma vidare :)

nog om detta.. ska leta upp lite bilder!

jag och Tess.. "Sommarfeeling!"

Fina Cassy :)




Kommentarer
Postat av: Rebecca - VINN HANSBO SCHABRAK!

Tävla om ett Hansboschabrak http://ridersjumping.blogg.se/2011/april/bloggtavling-1.html#comment !

2011-04-16 @ 08:52:25
URL: http://ridersjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0