Onsdag!

Onsdagar är den ända dagen som är dryg inom skolan,
vi börjar med Historia A sen har vi Mentor och Resurstid, efter lunch är det Idrott och sen Microbiologi som idag inehöll ett prov som gick sådär, aja kursen är snart klar,, om jag klarade detta provet så ska jag bara gör ett omprov sen är vi typ klara.
Efter Microbiologin så är egentligen skolan slut men inte för oss som har Hovvård. den kursen är mellan 16-18,

Nu ikv har jag ridit Madenta och hon kändes super fin! jag har fortfarande inte bestämt vilket bett jag ska ha på Söndag!! hon går ju så bra nu och har gått på 3-delat väldigt länge dock har hon pelham när vi rider ut, 
jag vet inte om jag ska hoppa henne på 3-delat eller ha Pelham som jag brukar,,, aja jag har ju ngn dag till att fundera :P 
man kan ju alltid ta båda med sig :P man jag gillar inte när det bli massa funderande,, ja gvill ha alt klart för mig innan jag kommer till tävling! 

imorgon är det prov igen, Modernismen känns som om det kan gå bra :) på em är det hovvård igen mellan 12:30.16:30 

nu ska jag äta lite mat och sen leta upp ngt kul på TV och sen sova!! 
xoxo Evelina!  


Kommentarer
Postat av: Eleonor - Vinn smycke värde 395kr

Hej! Var med o tävla om ett designat läderarmband från LUC of Sweden! Klicka dig in genom denna länk:



http://hastoridverksamhet.blogg.se/category/bloggtavlingar.html

2011-04-07 @ 17:04:33
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0