Påsklov!

idag börjar påsklovsveckan på riktigt :P

började dagen med en stund i solen :) skönt!! dock så har mina värme/sol utslag kommit,,, det blir typ exem och klar ngt fruktansvärt!!!!

sen efter lunch så red jag Madenta,, och hon gick finfint!
hon börjar bli starkare i galoppen nu :)

det blev ett svettigt pass då det var +20-25 grader ute,, men det är bara att vanja sig,, till sommaren blir det ju varmare och ska man tävla så måste man ju kunna rida och prestera i alla väder!! :P nog om det

imorgon blir det en tripp till stan,, ska fixa balklänningen och även titta på student klänning... och eventuellt leta upp något till Fredag,, för efter tävlingen ska jag på grillfest,, trevligt,trevligt :)

Jag är väldigt sugen på att åka till havet med min fina madenta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0