school!!!

passar på att uppdatera när jag ändå sitter här opch väntar på min lärare som försvann för 1timme sen och skulle komma tillbaka men har inte dykt upp,
aja vi har arbete med häst nu och ska jobba med avelsarbetet,, vilket jag är klar med nu elr ja jag vet inte då min lärare inte kan se om jag har missat ngt,,, så ist sitter jag här med Hanna i ett av grupprummen och lyssnar på musik :)

innan idag har vi tagit itu med våra rester! tänk det är bara 1½månad kvar till studenten!!! :D
jag fixade iaf min rest som jag har haft kvar sen 1an,, men har dock inte brytt mig men nu är den klar,, traktor teorin!! grattis lixom :P
nu har jag bara ett litet prov i microbiologi som ska skrivas sen är jag på banan igen :) men i veckan har jag 2 prov så det lär inte bli denna veckan :P

när jag kommer hem ska jag rida min finaste!! har inte bestämt vad vi ska hitta på men jag kommer väll på ngt :) till helgen är det jo hoppning så ska hoppa lite hemma i veckan så löser det sig nog :)

imorgon är det dressyrkurs och jag ska ha lilla Luca :) kommer troligen att ha henne på examen också :)

nog om detta nu ekar Bruno mars och Grenade i hela grupprummet och jag ska leta upp en fin bild som kan passa till dett inlägg
xoxo Evelina!!

 

Kommentarer
Postat av: AnkihhC

Hallå! (: jag har nu en tävling på min blogg där man kan vinna ett schabrak i valfri färg och storlek. Inga är anmälda än så länge, alltså desto större vinstchans för dej.



Länk till bloggtävlingen: http://ankihhc.blogg.se/2011/april/bloggtavling-var-med.html



/AnkihhC

2011-04-05 @ 09:48:04
URL: http://ankihhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0