Tävling!!

Östra göinge idag och det gick mkt bra :) jag är väldigt nöjd med Madenta men dok inte lika nöjd med mig själv!!

90cm: 1stopp
1m: 3riv

90cm: allt flöt på bra men på en distans så började jag rida iväg henne!! vilket jag absolut inte får göra, usch jag blir så besviken på mig själv! aja resten var väldigt bra :)
1m: kom inte riktigt igång, då vänte tiden inne på banan blev längre än förväntat, ryttaren före fick 2st "vänta stopp",, vilket såklart kan hända alla men just för mig och Madenta så var det inte så bra,, vi kom inte igång ordentligt,,, men sånt får man ta
så vi rev de 3 första,, men sen kom vi igång och hon hoppade resten super!!
tyvärr så blev det inte filmat i 1m :( men men sånt händer :P 

jag är nöjd med dagen och mest nöjd är jag nog med att jag kunde rida henne på 3-delat utan att hon rusade för mkt och okontrollerat, visst hon blev ju lite lång och så men "rutin,rutin". 

om 2veckor blir det viarp dressyr LB:1,LA:1... dagt att debutera :D!!! 

bjuder på film + bild


film från 90cm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0