en helg på Öland!

många åker till Öland för semester, sol och bad!,, inte jag,, jag följer med Ulla när hon tävlar. men det är inte så dumt det heller

vi körde dit i fredes och vi hann knappt parkera lastbilen efter att ha lastat ut förän Ulla blev intervjuad av TV4 kalmar,, jag såg ju såklart att han gick runt och filmade,, så man höll ju sig ur vägen,, men ser nu att man kom med när jag hjälpte Ulla att parkera lastbilen,, men på långt håll som tur är :)




tillbaka till tävlingarna:
Lördag Intermedier 1B Ulla slutade 2.a efter en fin ritt och Ulla var nöjd.
på kvällen var det ryttarfest med trevligt sällskap och god mat

Söndag: Grand Prix även här slutade hon 2.a ynka 4p efter 1an,, och den stora förvåningen var att Ulla red fel väg så missade 2p och sen var domarna oeniga vid byte i varje,, en domare skrev att hon hade en miss medans de andra 2 satte 7 respektive 6... så missade ngn poäng där med,,, men men sånt händer. men så vitt vi vet var där ingen miss i bytena,,
efter prisutdelningen så packade vi och körde hem,, och 3timmar senare var vi hemma!!!

idag har jag packat upp allt från helgen, och nu ikv har jag ridit en sväng på min Madenta,, de går på bete nu då grannen har en hage som behövs betas av lite,, så det fick bli en mysig barbacka tur och sen träffade man Katarina och Jeanette så lite skit snack blev det ju också :P

imorgon åker man till Danmark och Bakken!!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det måste väl ändå vara ganska lärorikt att få hänga med på så stora tävlingar? även om man förstår att det blir lite dötid.. När är nästa tävling med Madenta? :)

2011-08-18 @ 00:27:46
URL: http://teamjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0