memories

alla pratar om hur sura/ledsna de är över att skolorna börjar... själv sitter man här och hade gärna gått tillbaka till LANTAN!! inte de 2 första åren men sista!! elr ja de 2 första var väll inte så illa de heller men sista var ändå bättre :P 

jag har lärt mig sjukt mkt,, träffat trevliga människor! och minnen har man fått :) 
så till er som fortfarande går på LANTAN (och som läser detta,, för jag vet att där finns några) ta vara på tiden!!!

nu ska jag inte skriva så mkt mer utan bjuda på bilder & filmer ist!!! 

och för er som inte vet,, det var ju på LANTAN som jag hittade min fina Madenta! <3

Knoppning,, ja Luca! ska man vara fin får man lida pin :P


vi bjöd på en kadrillj som ingen annan!!! lite överladdade hästar och smått ljudkänsliga resulterade i lite kaos :P 


Munsboro Amanda var en stark favorit även om hon lät mig smaka grus under en hoppträning :P


När 2,an började red jag skolan nya häst Lancome väldigt mkt,, trivdes bra med henne men dock passade hon inte till skolan :( för mkt jobb för att kunna gå där.


Fottad inför skoltidningen blev man också :P fina Paco!


lärde oss köra häst och vagn gjorde vi också :)



ja just de Madenta ja! Skolans uppfödning, så tack vara LANTAN hittade jag min stjärna! 


det sista året  hade vi "special" kurserna,, hoppning, dressyr & unghäst

ibörjan av hookursen red jag Madenta Syster Maraccas väldigt mkt! väldigt fin och lika att rida på några vis,, tyvärr finns inte Maraccas bland oss längre r,i,p


Sista delen av hoppkursen red jag denna krabaten mkt! Quest for fun Z "Calle" en häst jag verkligen gillade! det var en riktig utmaning på alla sätt,, även han lät mig känna på bommarna och smaka på gruset.. så det small om det!!! men gillade honom skarpt ändå,, tyvärr var även hann för svår för skolan :(



Dressyrkursen! och hela Lantan tiden avslutades med att rida Cassy en hel del,, en fin,fin häst som jag tyvärr inte red så mkt de första åren men sista tiden blev väldigt bra om jag får säga det själv!


nu tänkte jag bjuda på lite filmer ist!!!

Jag och Maraccas ute i terrängen


Jag och Calle "Quest for fun Z"


Hoppexamen på Gunnar "Marigaardens Lau"



Dressyrexamen på Cassy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0