17 December,, 1vecka kvar!!

japp nu e de nära :P 1 vecka kvar till Jul! och vi har fortfarande grönt på marken,,, även om hästarnas hage består av lera pga allt regn, men sålänge vi har +grader så är jag nöjd :P

dagarna rullar på i en väldans fart. Firade min födelsedag härom dagen med lite Bowling med några vänner,,, en del från skolan som man inte sett sen studenten,, så de var ju såklart trevligt att ses :):)

annars rider jag och lever livet... 3 hästar/dag är precis så som man vill ha de :) älskar verkligen att rida olika hästar, och dessa är väldigt olika! Madenta har sina svårigheter, Baresco är väldigt känslig men har lätt för sig, sen Twiggy behöver man jobba med och absolut inte emot, hon är ju trots allt ett sto med bestämda "åsikter" men jag triv väldigt bra med henne :)
Sen alla ni hästmänniskor förstår ju vad jag menar om jag säger.. -"Fux med Bläs!" hihi alla dessa fördomar, men änn så sköter de sig så bra så och jag tycker om de båda,, även om Twiggy är mer min typ :P

Söta Baresco innan gårdagens tur :)



Twiggy! igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0