Grön December!

ja vi njuter fortfarande av grönt gräs!!! Lovely, men kan erkänna att runt jul skulle de vara kul med lite snö :) ett ordentligt snöbollskrig är ju aldrig fel! hihi!...

Lucia firandet gick bra, alla var så duktiga på Luciatåget, maskeradhoppningen och kadriljen!
sen fick man ju pris också :D Klubbmästare i dressyr, och Vandringspriset för lokal häst. de tackar vi Madenta för :):)

igår var man på Älleköpinge då jag ska rida Ellens 2 fina hästar mellan den 10-24 då hon ska på semester!
de gick bra igår och hoppas att de går bra de andra dagarna också. så jag kommer ha mycket att göra fram till jul,, men de gillar vi!!!

nu ska jag rida en sväng på min egna pärla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0