Baby...I was born this way!!

sitter och lyssnar på Lady Gagas nya låt :D... like it alot :) det är en tjej som vågar stå för den hon är :)
Idag har jag varit på körskolan, kört en dubbel, och nu börjar man känna sig trygg bakom ratten :P jag körde ju till EKO igår!! hihi,, mamma var nog lite nervös :P men det gick finfint!

när jag hade kört så åkte jag hem och sen har man inte gjort ett smack!!! Madenta fick vila, och nu ikv har jag mockat och tagit in hästarna.
Igår red jag ut en sväng på min underbara häst!! och ja hon är UNDERBAR!! skulle inte byra henne mot något.

även om hon stutsar och busar så är det hennes charm! helldre det än att hon bara ska gå och dra benen efter sig :P
och nu för tiden är det ju fler och fler som säger att det är en fin häst.. vilket jag vetat hela tiden!!
men nog om detta jag älskar min Madenta, även om hon inte blir någon svår klass häst.. jag gillar hästen INTE hennes kvalitér!

Nu blir det Betnér på China på Kanal 5!!!.... går inte att Missa. Gillar Magnus Betnér skarp,, han står för det han säger och VÅGAR säga det han tänker!!


lite bilder på fina Madenta från promenaden vi tog häromdagen!!!



Mys!! <3


Söta Hoppsan fick också vara med på bild!!

Kommentarer
Postat av: sofia / dressyrhatt @ bdb

Jag såg er när ni kom körandes tdit på eko, ni körde mitt framför oss ;D

2011-02-22 @ 09:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0