Göteborg horse show!!

eller ja,, svenska mässan!! :)
vid 12 åkte jag och mamma till GBG och var framme runt halv 4.
vid 4 var vi på mässan :) massor med folk!!

efter lite letande så hittade jag ridbyxor! jag hade planerat in ett par MH helskodda, men så blev det inte, när jag gick in på skara hästsport så hade de bara 42-44!!! inte direkt min storlek :P
men på Lyckos hittade jag Whitaker byxor,,, dock inte helskodda. jag hittade Svarta med röda sömmar!! vääldigt granna :)
då de blev mina :D

efter lite lunch så gick vi upp på rummet och lämnade byxorna.
när vi kom ner så var det mindre folk.. hmm! tävlingarna har nog börjat igen :P
då blev det lite mer shopping :)

1 träns till Hoppsan från börjes.. Minishettis!
1 träns till Madenta, bred nosgrimma
4pack svarta lindor från schokemöller
sporrämmar & gummiband extra starka så de inte går sönder :)

bild bevis :D ursäkta bildkvalitén men mobilen är ju ingen super kamera!! ger er bättre bilder när hästarna har det på!
 

Byxorna,,, kommer även bättre bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0