Hiss och Diss!!






Hissen går till dess dressyrstövlar!! Königs Favorit de är stilrena, och smalare vid anklen än många andra!! många andra dressyrstövlar är typ helt raka från vaden och ner!!! och det ser sjukt ut då alla vet att vaden inte är lika smal som anklen!...
en dag när jag vunnit på lotto och framför allt lämnat lokaldressyr så ska jag nog införskaffa mig ett par sånna... jag har ju tid på mig att spara,, Madenta är ju inte redo för regionalt än.



1maj 2010


Dissen går till mina Pioneer stövlar!! när jag köpte dem satt de perfekt!! och var helt underbara att rida i.
de användes bara på tävling och träning och jag har inte gått i dem så mkt då jag inte vill att de ska töja sig och sjunka ihop!!
på bilden ser ni hur fint de satt i början!! tajt och bra och lagom höga, (det är ju dressyr)

på närsta bil ser ni hur det står ut i dagstorp!! helt sjukt!! bara ngn månad mellan bilderna, de har töjt sig,, eller enligt tillverkarna har jag gått ner i vikt (tappat vadmusklerna.. nja inte så troligt) 
nu måste jag iaf ha dubbla strumpor för att fylla ut så e inte glider ner när jag rider. 
vilket de gjorde i dagstorp!!!

så till dressyr är dessa helt värdelösa.. men de sitter ju fint om man har flera strumpor och inte driver.

slutet på aug 2010
 

Kommentarer
Postat av: Fredrika Källström

Man blir så sur när det där som hänt med dina stövlar händer! :O tror man betalat för kvalitet - men icke!



fin blogg, kram på dig!

2011-02-08 @ 22:24:23
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/
Postat av: Fredrika Källström

SV; Ja, tur det då iaf! :)



tack! :D

2011-02-09 @ 17:07:59
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0