Lördag.. dagen före :)

idag är det lördag och imorgon är det Tävlings dags :D.. som jag har längat. som tur är blir det ingen tidig morgon,, har första starten 12:42 typ (på de preliminära listorna) de ska ha ponny på fm och häst efter.

igår var det Öppethus på skolan, jag och Hanna red hon hade Paco och jag Luca, det gick bra för oss båda, men vi red dock för Bengt så det var ju ingen lärorik lektion, men blir väll så han han inte känner oss och vet inte hur långt vi kommit,, men vi går ju i 3,an.. men men

på kvällen var det dressyr träning med Madenta och hon var riktigt fin :) härlig känsla.

idag har jag skrittat Madenta en tur i förmiddags solen :D mysigt,, hon får mig att le bara av att sitta på henne :)
nu på em har jag tömkört Hoppsan,, det var ett tag sen men hon fattade det och pinnade på som bara den :)

lite bilder!!




söta hoppsan ute på tur :)... en vacker dag kanske jag åker i vagn bakom henne ist för att springa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0