Lördag!!

idag är det lördag och helg :) veckan som kommer blir lov!! skönt att slippa skolan en vecka.
helgen som kommer är Göteborg horse show, men iår kommer jag inte att sitta på någon läktare!. om jag överhuvudtagen är där så blir det att vi åker upp, går på mässan träffar lite folk och bor en natt på Gothia towers. jag känner inget behov av att titta på tävlingarna. de pengarna kan vi ha roligare för :P

igår var det dressyrträning och Madenta gick riktigt bra :D fina häst!!

idag ska jag ut och skitta en sväng i solen,,hon kommer behöva det då hon gått hårt 2dagar i rad nu så hon vill slappa lite:)  blir nu direkt efter jag publicerat detta.

kl 4 ska jag och mamma vara på Älleköpinge, det är årsmöte. Mamma lämnar sin plats som ordförande och även styrelsen. jag har aldrig suttit med och kommer inte göra det heller. jag har suttit som ordförande i ungdomsstyrelsen och det var inget för mig.
men vi stannar såklart på klubben osv :) men vi vill inte känna oss bundna till något.

nog om detta. Madenta vill ut och promenera,,, hmm nu när jg tänker på det kanske jag också behöver lite motion.. jag går nog en sväng med henne ist :)
tar med kameran!! för jag har bildbrist :P

Kommentarer
Postat av: Malin&josefina

fin blogg, börja följa varandra via bloglovin?:D

2011-02-19 @ 23:23:48
URL: http://sjoisbisam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0