Ryttarfesten på Heleneholms slott!!

Igår var jag på Ryttarfest/Gala, detta var en fest för alla som ridit Nationell Dressyr på ponny, alla mellan 16-21år innan jag åkte så hann jag rida madenta och hon gick helt ok för att vilat 2dagar.

kl 18:00 var jag på Heleneholms slott i Malmö.
allt eftersom så kom det mer och mer folk.
sen var det dags för middagen, det blev baconlindad kyckling med stekt potatis och ngn sås, sen blev det efterrätt, Chokladmousse!! GOTT! :D
under tiden vi åt efterrätt var det prisutdelning, för årest prestation, årets groom osv!!
sen fick alla 92:or ett Diplom "avtackade för fina prestationer då vi lämnar ponny,, alltså fick jag också ett fint Diplom :)

så här fint är det :)


vid 21:00 så öppnades dörrarna för övrigt folk! och ganska snabbt blev det fullt :P man är ju i malmö så det kom en hel del folk,,
kvällen var rolig med trevligt sällskap!! vid 1 så hämtade mamma mig (som under tiden hade varit hos mormor)
och lite över 2 var vi hemma,

Katarina hade tagit in mina fina hästar tidigare på kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0