Torsdag!

Idag har jag varit på körskolan, körde en liten runda som de brukar ha på uppkörningen, och jag var godkänd :) så nu ska vi bara finslipa detaljerna och sen är det teorin som ska in i huvudet!! sen kan ja skriva och köra upp :)

Madenta får vila idag,, elr ja jag har inte riktigt bestämt mig. ^^ igår skrittade jag ut en sväng barbacka. 
men imorgon får hon vila iaf det är helt säkert. då vi åker till GBG, vi ska upp och gå på mässan, träffa lite trevligt folk och så. sen stannar vi till lördag fm, på vägen hem blir det Ullared och handla lite annat smått och gått :P 

på måndag börjar skolan igen, nytt schema som man ska komma ihåg, men det är ju inte så många veckor till nästa lov!! 

jag har inte bestämt om jag bloggar från GBG men skulle tro att det blir en liten uppdate!! :) 

Standard rum på Gothia... Gothia Towers ska det vara annars får det va :P
sjukt skönt,, man behöver aldrig gå ut, hotellet är sammanbyggt med Mässan och sen är det sammanbyggt med scandinavuim!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0