Torsdag!

började kl 10 med Historia, Fredrik var stolt över att han hade blivit kreativ, vi skulle ha rollspel om den svenska stormakten!!! jag kan säga att det var inga glada miner som fanns på eleverna,, inkl mig :P Rollspel är inte min starka sida,, tycker det är lagom fjolligt :P men vi gjorde det o det gick bra :)

sen var det microbiologi genetik.. virus,bakterier osv :P
sen Arbete med häst och vi räknade lite foderstater då vi som ska göra Hästskötarexamen den 11mars måste kunna det :P... lite repetition :)

ikv har Madenta fått vila.. lite oplanerat men regn och blåst känns inte kul att ge sig ut i :P
imorgon är det dressyrträning men innan dess ska jag vara på körskolan och även rida på ÖPPET HUS!! som skolan ska ha igen..

nu ska jag titta vidare på sveriges västa bilförare och snart ska jag äta.. det blir Tacos!! :D

Kommentarer
Postat av: Ninni - en satsande ridskoleryttare

Hejsan! :D

Kolla gärna in min blogg:

http://pauliinanilsson.blogg.se , även kallad "En satsande ridskoleryttare".



Jag har nu en tävling, "Dagens blogg". Där du kan vinna en länk till din blogg!! Det ändå du behöver göra är att kommentera "Jag är med".



btw. Väldigt fin blogg ^^

2011-02-11 @ 13:48:25
URL: http://pauliinanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0